13/3/10

Collons, com neva!!

El 8 de març de 2010 havia demanat festa a la feina. M'esperava una setmana molt llarga per endavant, i vaig decidir recuperar hores... i quedar-me a casa. Diuen que tinc el do de la oportunitat, o la sort de cara, o no sé el què... ja que evidentment vaig poder veure la neu des de casa estant, al costat de l'estufa i sense inmutar-me. Vaig estalviar-me de quedar bloquejat a la feina, d'anar caminant des de Zona Franca a Plaça Espanya i de mullar-me els peus, agafar un refredat, o alguna cosa per l'estil. Avui, però, més que fer-me el xulo, vull compartir fotos meves i fotos d'amics que m'han anat arribant i que donen una idea de les dificultats que la neu va crear a tot arreu.

Badalona (Fotos: Gaspar Gràcia)

Santa Coloma de Gramenet (Foto: Carles Armengol)

Collbató (Foto: Maria del Mar Ramírez)

Sabadell (Foto: José Gázquez)

No hay comentarios: