30/9/09

Un any més, i ja van tres...

Un any més, i ja van tres... Tres anys de blog. Primer amb Cambra de Jocs, i més tard amb aquesta Nova Cambra, més ordenada, més específica i més seriosa. Una cambra que no ha canviat de propietari, però que ha volgut centrar-se en les aficions (teatre i cinema, principalment) i que m'ha permès tornar a escriures crítiques, o cròniques, o el que vulgueu dir-li. Una cambra que vol recomanar, informar, distreure... i poc més. Espero seguir omplint-la fins dalt, fins que sigui necessari buscar un altre blog proper que ens ajudi a canviar d'aires.

5 comentarios:

Charo Bolivar dijo...

Felicitats!!!!

La veritat es que no sé quan temps porto amb el meu, però veient que tu en portes 3, jo penso que ha de fer més que vaig obrir el primer. Ostres, com passa el temps.

Anónimo dijo...

Felicitats! Tres anys son molts per a un blog, però a la teva cambra li senten molt bé :) endavant!

carles dijo...

Gràcies nois. Segur que seguim endavant... encara que només em llegiu vosaltres. Jeje.

Sil dijo...

Si bien no soy una lectora que escribe habitualmente: (respiro para proyectar)Me encanta tu blog
Para mi es como un pequeño placer privado. Me entero de cosas que no sabía, disfruto con la dedicación de ciertos artículos, para mi es un espacio muy interesante
Un abrazo

carles dijo...

Gracias Sil. Sigue paseándote por tu pequeño placer. Seguiré intentando complacerte.
(Ahora ya puedo decir que tengo lectores en Málaga. Jeje)