11/11/08

LA BOTIGA DELS HORRORS. El musical

Aquest cap de setmana teniu una cita amb el musical. El grup Els Quatre Arreplegats estrena la seva versió de "La botiga dels horrors", amb en Genís Bolívar i la Xesca Romero en el repartiment, entre d'altres. Una bona ocasió per passar una estona entretinguda i gaudir d'una comèdia divertida i d'unes cançons que us sonaran a molts.


Els Quatre Arreplegats és un grup d'Hospitalet de Llobregat que fa anys que es dedica a recuperar i representar musicals de format més o menys assequible. Fa dos o tres anys van recuperar "Joseph i l'abric de somnis en technicolor", un dels clàssics més oblidats d'Andrew Lloyd Weber. Després es van atrevir amb el musical freakie "Bat Noi", per atacar ara un dels musicals moderns més encantadors i representats a casa nostra. I és que "La botiga dels horrors", amb música d'Alan Menken (La sireneta, La Bella i la Bèstia, etc.), té un encant irresistible: el rerafons de terror que remet a Roger Corman, la música negra que recorden contínuament les tres cantants del cor, la peculiaritat de donar el paper principal a un ninot (la planta), l'humor negre i cruel que destilen les cançons del dentista, etc.

Suposo que no cal explicar de què va "La botiga dels horrors", perquè qui no l'ha vist en teatre l'ha vist en la memorable pel·lícula de Frank Oz, una petita joia a recuperar. El que sí cal explicar, però, són els horaris, el lloc, etc. Aquí teniu la informació.

  • Dissabte 15 (22h)
  • Diumenge 16 (19,30h)
Lloc: Centre Catòlic de l'Hospitalet (Rbla. Just Oliveras, 34).
Més informació a la web de l'obra.

4 comentarios:

Charo Bolivar dijo...

Em sembla que jo la vaig veure al teatre però d'això fa mooooooooolt de temps. Res, que no em va agradar gaire, como la majoria dels musicals (a excepció de Jesucristo Superstar, clar)

Qué fa le meu germás a Hospitalet? Aquest noi no para, i us deixa abandonats de la ma de déu a la Biorg (no sñe com c... s'escriu) i a tu. Aquesta gent de la farándula...

Per cert, vas veure el serrallonga? Vaig pensar en tu i en algun altre article que vas escriure,perque la majoria dels actors van sortir del Cor de la ciutat i de Ventdelpla, una vergonya de pais. Em sembla que emigrare a Madrid com fan tots els actors que aqui no es mengen un rosco per culpa de quatre arreplegats que es reparteixen el patis sense deixar una engruna.

Uy, que m'hi he possat melodràmatica, res, que un petó per tots tres i fins aviat.

Anónimo dijo...

Doncs bé, jo quasi no em veia... però també vaig posar el meu granet de sorra al SERRALLONGA. Em van posar uns bigotis, em van vestir d'època i bé... crec que no se'm veu. Jo no ho vaig ni mirar.

Ah, i el diumenge es veu que vaig sortir a VINAGRE, una sèrie HORROROSA (horrorosa és poc) que està fent TV3.

I sí, hauré d'emigrar a Madrid... tot i que allà també hi ha milers d'actors buscant una oportunitat. I és que allà s'ajunten és de la capital més els de tota la resta del país... Una bogeria.

Charo Bolivar dijo...

I vas anar a Santa Pau a fer d'extra?

Nosaltres vam estar quan vam anar a Olot i es un poble preciós, precissament vaig dir que era el lloc idoni per fer una pelicula medieval. La meva clarividència.

B7ts

Anónimo dijo...

NO, Charo. Va ser a Barcelona, en una mena de sala de cerimònies que hi ha un palauet proper a les Rambles. Jo sortia a l'escena en què es rep al Virrei i uns quants dels convidats mostren la seva disconformitat (jo era un d'ells). Vaja, que vaig fer d'un dels primers "catalanistes" de la nostra història. Jajajaja.