31/12/21

El millor teatre del 2021

I si abans us portava les pel·lícules que més m'han agradat del 2021, ara us deixo amb el millor teatre. Bé, el teatre que més m'ha agradat de tot el que he vist... que no ha estat poc. Espero que hi trobeu alguna de les vostres favorites. El cert és que ha tornat a ser un any peculiar, amb canvis d'aforaments, algunes cancel·lacions i estrenes que venien endarrerides... Un any millor que el 2020 que, malgrat tot, no ha acabat com hauríem desitjat.



1.- LAS CANCIONES
Vista al Teatre Lliure.



2.- DE QUÈ PARLEM MENTRE NO PARLEM DE TOTA AQUESTA MERDA
Vista al Teatre Poliorama.



3.- PROSTITUCIÓN
Vista al TNC.



4.- DELICADES
Vista al Teatre Goya.



5.- LA GAVINA
Vista a La Villarroel.



6.- LA CABRA
Vista a La Villarroel.



7.- CLASSE
Vista a La Villarroel



8.- HISTÒRIA D'UN SENGLAR
Vista a l'Espai Lliure.



9.- CANTANDO BAJO LA LLUVIA
Vista al Tívoli.



10.- M'HAURÍEU DE PAGAR
Vista a Sala Àtrium.


I per acabar, un petit rànking dels espectacles que més m'han impactat en els darrers anys. Així podeu anar fent-vos una idea força ajustada del que més m'agrada, tot i que amb els anys el gust es poleix, varia o es transforma:

2020 - FEÍSIMA ENFERMEDAD Y MUY TRISTE MUERTE...
2019 - LEHMAN TRILOGY
2018 - LÀ
2017 - L'ÀNEC SALVATGE
2016 - LA FORÇA OCULTA
2015 - EL REI LEAR
2014 - UBU ROI


No hay comentarios: